Контекстна реклама

В останній час серед усіх методів просування та популяризації веб-сайтів широко поширеною є контекстна реклама. Контекстна реклама – це такий вид розміщення Інтернет-реклами, в основі якого лежить такий принцип: вміст рекламного матеріалу контексту повинен відповідати вмісту інтернет-сторінці, на якій розміщується даний рекламний матеріал. Наприклад, маємо сайт про ремонт житла. Буде дуже природно розмістити тут ненав´язливу рекламу продажу будівельних матеріалів. А на сайтах по організації весіль дуже часто розміщують рекламу компаній по продажу та доставці квітів. Ще більш вдалим буде метод, коли ту ж рекламу будівельних матеріалів розміщують на сайті власне про будівельні матеріали. А на сайті про весілля треба розмістити контекстну рекламу весільних агентств.

При використанні контекстної реклами ви направляєте користувача, який запрошує про якусь інформацію, до її безпосереднього знаходження. Тобто, запитавши 
 

запитавши інформацію по конкретному товару або послузі, користувач обов'язково знаходить те, що йому треба. У цьому, власне, і полягає успіх високого числа переходів на потрібні сайти та покупок через інтернет.
Але для того, щоб контекстна реклама була максимально ефективна необхідно, щоб вміст рекламного матеріалу повністю відповідав контексту інтерент-сторінки, де він розміщується. Основними видами контекстної реклами є пошукова і тематична. Пошукова система максимально наближає користувача до сфери його інтересів, оскільки через пошуковий запит користувач має можливість отримати інформацію найбільш йому цікаву, при цьому тематика рекламних оголошень відображується на сторінці з результатами пошуку. Тому пошукова контекстна реклама є найбільш ефективною.